maanantai 13. tammikuuta 2014

Dieettikuulumisia..:)

Täällä taas draamamamma.. MA olen niin happy!! Sportti-Jenni on syntynyt ja oon syönytkin "hyvin".. 9 päivää hihii :D Mut olo on mitä parhain. Kaikenmaailman kakkaa on meinannut kaatua niskaan viime aikoina, mut tää oikein liikkuminen/syöminen tekee mielellekin ihmeitä. Oon toki laihdutellut ja liikkunut ennenkin, ja syönyt pääosin terveellisesti jo pitkän aikaa, mut nyt on ihan IHANAA kun operoitu polvikin antaa luvan liikkua - ja yli mukavuusalueen. Sillä alkaa olla kuntoon ja kroppaan jo vaikutusta. 

Oon lenkkeillyt lähes päivittäin, 40-60 minuutin lenkkejä vaihtelevassa maastossa tuplarattaita työnnellen, hiki pitää tulla pintaan ja puuskututtaa. Lisäksi oon tehnyt kahvakuulatreeniä kotona 3x viikossa. Hih, muistan kun kesällä hyvä jos jaksoin koko 8 kg:n kuulaa nostaa niin nyt pystyy jo vallan hyvin tekemään kaikki sarjan liikkeet. Löysin YouTubesta simppelin ja nopeahkon ohjelman, jossa ainakin tälle pallokalalle hiki tulee pintaan. OSAISIMPA LINKITTÄÄ SEN TÄNNE? 
https://www.youtube.com/watch?v=hhIgAhNTBgI <- no tuosta klikkaamalla sen ainakin löytää. Oon tehnyt 3x15 sarjaa kutakin liikettä. 

Päivän ruokavalio:
Banaani
Lasillinen mehukeittoa

Tomaattikeittoa + 4 pientä mozzarellapalloa

Persikoita (säilykepurkista siis,mehussa)

(Tässä välissä lenkki)

Lohta, Peruna-porkkanamuusia,Salaattia,täysjyväleipä margariinilla sekä muutama lusikallinen jauhelihakastiketta päällä ( oli niin namia että pakko oli maistaa :D ) 

Täysjyväleipä+margariinia,tomaattia,kalkkunaleikettä

NORMAALISTI mulla olis aamupalalla lisänä rahka,sekä yleensä syön sen väli- ja iltapalaksi. Mehusopalla höystettynä.


Muuten on meillä pikkuset sairastaneet ja parhaillaankin vesirokkoa päällä. Aamulla työkkäriin kartoittamaan työkuvioita ja oon muutaman hakemuksen laitellutkin menemään. Tässä taloustilanteessa motivoisi nyt vaikka myydä lehttii.. Mut luulen että jotain ehkä sopivampaa löytyy tässä lähiaikoina :) Didii.

Palataan assiiseen <3 Ja mulle saa ruokapäikkiksiä yms blogeja laittaa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti